Content

2012/01/03

a touch of winter...







5 comments :

  1. Brrr,aż mnie przeszył dreszcz ;)
    Zdjęcia spełniły swoje zadanie.Piękne.

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam taką właśnie zimę ... Piękne zdjęcia :-) Miło popatrzeć :-)

    ReplyDelete
  3. gdzie jest taka zima? bo ja za oknem to tylko deszcz widzę....
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Wszystkie sa piekne ale w drugim i ostatnim to sie chyba zakochalam ...

    ReplyDelete
  5. a mój mąż ciągle wystawia głowę za okno w poszukiwaniu śniegu (na próżno od 7 lat), to mu powiedziałam - na blog Betelgeze lepiej zajrzyj! Zajrzał i zawracając szczękę na właściwe miejsce, powiedział "o łaaaał" i ja też tak mówię:). Ściskam!

    ReplyDelete

Marta

*As Betelgeze Wirtualnie
ART PHOTOGRAPHY BLOG
Still Life, Travel & Nature © 2014

Contact: betelgeze.wirtualnie[at].gmail

Looking for sth?

Followers